Lantligt

Detta bildspel kräver JavaScript.

11 thoughts on “Lantligt

  1. Jag äger en Sony A7 som är en kompakt (liten i storleken i jämförelse med en ”vanlig” systemkamera) systemkamera. Jag har också en Sony A 850 som är mycket större än A7an. Båda har en större bildyta än de flesta andra systemkameror (full format).

    1. Tack så mycket! Det här har jag tagit med min Sony A7 och mitt Tamron 180 mm macro. Jag har också en Sony A 850 som är min ”gamla” kamera. Båda är fullformatskameror. Pryllycka!😃😉

      1. Jag köpte en sådan kamera först men gillade inte den och bytte till denna istället. Fast då köpte jag inte till macron. Vet inte om det var Sony A7 i mindre modell eller … Var inte nöjd med närbilder och ljus/ kram
        Ps Tack för svar 🙂

          1. A7an är mycket mindre än 850. A7 är en kompakt systemkamera. Men jag trodde att du menade kompaktkamera …hahaha snurrigt värre det här haha…/kram

Kommentera

