Gammalt – Old

Jag håller på att undersöka hur det fungerar att lägga ut bildspel med ljud. Det här bildspelet gjorde jag 2012 med egna inspelade fågelljud från platsen där bilderna är fotograferade. Det har legat på youtube de här åren och inte har jag blivit något klokare av det inte!!! Nu har jag klistrat in länken å wordpress – så enkelt var det!?!! Jag tycker ändå det är ett onödigt krångligt sätt att lägga ut bildspel på wordpress så jag ”måste” undersöka vidare på andra möjligheter. Jag hade ett bildspelsprogram för några år sedan och kanske köper jag ett nytt..datorn börjar bli gammal  och programmen börjar bli för moderna för datorn. Inte jätteroligt när man grips av utvecklingslustan!

I am currently investigating how it works to put out the slideshow with sound. This slideshow I made in 2012 with own recorded bird sounds from the place where the images are photographed. It has been on youtube these years, and I have not become any wiser of it !!! Now I have pasted the link on wordpress – as simple as that!? !! I still think it is a needlessly complicated way to outsource slideshow on wordpress so I ”must” explore further at other possibilities. I had a show program a few years ago and maybe I buy one again soon .. the computer is getting old, and programs are becoming the modern computer. Not much fun when gripped by the desire for development!

4 thoughts on “Gammalt – Old

Kommentera

