Min personlighetstyp är INFJ

Källa: Min personlighetstyp är INFJ

Jag gjorde en test av min personlighetstyp och tyckte att den kändes lätt att acceptera. Min personlighetstyp är INTE att vara allt för personlig och privat i min blogg (såvida jag inte uppfattar mina läsares kommentarer som sådana, för då vill jag helst möta er där och vara personlig jag med). Svårt ämne att skriva om inser jag nu då jag tycker att de flesta som skriver något i min blogg är mycket ärliga och öppna med sig själva. Jag tycker själv att det här inlägget är ovanligt öppet för att vara jag….ha en bra dag!!

12 thoughts on “Min personlighetstyp är INFJ

  1. Jag har gjort det här testet på riktigt och fick exakt samma profil 🙂 Och den stämmer klockrent på mig. Dessutom jobbar jag inom rätt område också. Haha.

    1. Fantastiskt! Två läsare med samma profil som jag – och det på en och samma dag! Jag arbetar också í ett område där profilen passar in..😊

        1. Jag arbetar som omsorgspedagog på daglig verksamhet och inom mitt yrkesområde ingår det att stötta mina kollegor i dokumentation av olika slag. Jag har ett av de bästa jobb man kan tänka sig…även om det är knepigt emellanåt.

Kommentera

