September

4 thoughts on “September

  1. Jag har några frågor till dig som jag vill att du svarar noga. Skulle bli tacksam för svaret. Vill se hur ni bloggare tänker kring om mobbningen.

    1) Tycker du att mobbningen är okej?
    2) Varför är det viktig att stoppa mobbningen?
    3) Vad skolan kan gora så att mobbningen minskar? skriv tre saker som skolan kan göra?
    4) Hur kan vi stoppa mobbningen?
    5) Vad beror mobbningen på?

    Ser fram emot dina kloka svar. Vi hörs Dan. /Puspita
    Förlåt om jag stör dig med mina tråkiga frågor) Men jag antar mobbbningen som en viktig ämne.
    🙂 ❤

    1. 1. Nej 2. Jag tror inte det går att stoppa helt men att vi ska hitta ett sätt att hantera den. 3. A)Samma svar som i 2an. B)bra och stabila kontakter med föräldrar. C) Stärka gemenskapen i hela skolan med t ex gemensamma dagar och teman. 4. Samma svar som i 2an.

Kommentera

