Kvällspyssel – Evening crafts

8 thoughts on “Kvällspyssel – Evening crafts

  1. Hej Dan! Jag behöver din hjälp!
    Jag sa till min psykiatri att jag behöver mediciner men jag vill inte gå till läkare. Då sa hon något ord som jag glömmde. Men hon började med Är du och sen där ordet som jag glömmde. Jag tror den ordet började med T.
    Kan du gissa om vilken ord hon sa till mig. Och om du gissar den ordet kan du förklara tydligt för mig! Är jätte dålig på svenska. 😠 😦
    /puspita

    1. Hej puspita! Det är som att ”leta efter en nål i en höstack” att veta vilket ord det är. Psykiatri. ..? ..menar du psykolog? Du kanske kan gå till en läkare utan att få medicin?

      1. …oj förlåt…du ville ha medicin utan att gå till läkare…men trots det..vet jag inte vilket ord hon sagt…men att få medicin utan ett läkarbesök är nog tyvärr omöjligt…kanske hon sa Tvingad eller Tvungen att gå till en läkare??

Kommentera

