50 mm macro.

Sony 50 mm macro, obeskurna. Det kommer fler så småningom.

7 thoughts on “50 mm macro.

  1. Dan! Bilderna är så fina. Du som har tagit bilderna eller. Jag tror att du ska jobba i photoshop. Jag tror photoshop behöver en sånt riktigt bra photografererare.💕💖❤

      1. Jag visste det Dan 😄 ❤ Förtsätt med din intresse. Dina bilder intreserar andra. De som har ingen intresse på photografering blir instrassant på photografering när de ser din världens finaste bilder. Kommer och sätta de bilderna som wallpaper på min mobil. 💕👍❤ allt gott önskar jag dig

Kommentera

