Haväng

Haväng ligger i sydöstra Skåne mellan Simrishamn och Kristianstad. Den här soliga dagen blev mina foton väldigt bleka. Jag har därför justerat färgerna i photoshop elements. Som hjälp hade jag rawfilshanteraren och den ”vanliga” redigeringsdelen i elements. Jag har försökt att kortfattat beskriva under några av bilderna vad jag har gjort med just den bilden. Sony A850 och Tamron 180 mm macro objektiv.

Haväng located in southeastern Skane Simrishamn between Kristianstad. This sunny day was my photos very pale. I have therefore adjusted the colors in Photoshop Elements.   Which means I had raw file manager, and the ”regular” editing part of the Elements 8th. I have tried to outline in some of the pictures that I have done with that particular image. Sony A850 and Tamron 180mm macro lens.

/I have used Google translator to write in English//Dan

 

3 thoughts on “Haväng

  1. Väldigt vackra bilder, Dan. Gillar särskilt första bilden med taket som bara sticker upp ovanför stranddynen, men också hästbilden med svansen i rörelse.

Kommentera

