Juni

7 thoughts on “Juni

    1. Tack! Vi fotar blommor du och jag..men jag har inte nöjet att ha så många pioner i min närhet….nyttjar andras trädgårdar – själv har jag ingen, förutom balkongen…hur som helst så gillar vi blommor och katter..

      1. Ja, det gör vi…Katter och blommor är mina favoritmotiv… Jag har ju en sommarträdgård som Mio och jag älskar att vara i. Vildvuxen är den… men här och där är det lite ordning och där tar jag mina kort…
        Du tar ju jättefina foton på fåglar… Det önskar jag att jag kunde…

Kommentera

