rosor rosor rosor

1/60 sek, bl.4, iso 320. Jpg-bilder som är justerade i rawhanteraren. Bilden med suddig röd ros är gjord på två lager. Det understa lagret med rörelseoskärpa. Det översta har jag suddat med suddgummit på cirka 20 i opacitet. Jag har suddat fram bakgrunden tills jag tyckte var tillräckligt snyggt.  😉

1/60 sec, bl.4, iso 320. .jpg images that are adjusted in raw editor. The image with blurred red rose is made of two layers. The bottom layer with motion blur. The top I have erased with the eraser of about 20 in opacity. I’ve wiped up the background until I thought was tidy enough. 😉

7 thoughts on “rosor rosor rosor

    1. Tack själv, jag har en gammal version sv elements (8:an). Det skiljer en del mellan versionerna. Jag tror att när man arbetar manuellt är de ändå ganska lika.

Kommentera

