Långt till WordPress….

Det har varit segt på sistone med att producera bilder och lägga ut på WordPress. Min Leica har pajat två gånger på ett halvår så jag tröttnade och lämnade tillbaka den till affären. Med ett avtal mellan mig och butiken där jag betalar 2794sek så ska jag hämta ut ett nytt smaskigt objektiv om några veckor. Det blir ett Tamron 180 mm fast tele och med macro 1:1. Kan hända jag blir som en kalv på grönbete då?  Vi syns!!

It’s been tough lately with producing pictures and post on WordPress. My Leica has broke down twice in six months so I got bored and gave it back to the store. With an agreement between me and the store where I pay 2794sek I’ll pick out a new yummy lens a few weeks. It will be a Tamron 180mm fixed telephoto and macro 1: 1. May I become like a calf on pasture then? We’ll see !!
…………
Thanks Google for the translation

8 thoughts on “Långt till WordPress….

Kommentera

