Det gäller att hänga med!

Lemurer från senaste besöket på Ystads djurpark.
6 thoughts on “Det gäller att hänga med!

  1. Jag gillar akrobater. Kan inte minnas när jag senast besökte en djurpark. Det var säkert på någon skolresa när man var ung och vacker. Jag skall göra ett försök i vår. Kanske till Eskilstuna eller Kolmården, de ligger närmast till hands från där jag bor.
    —> Tycker om dina bilder på djur.
    Önskar dig en fin helg.

    1. Trevlig helg till dig också…:!! Kolmården har jag besökt en gång för måånga år sedan. Tror jag såg lejon och delfiner…??? Nu för tiden går jag minst en gång om året. Jag är fascinerad av djuren. Kameran är ALLTID med. Det är roligt när man ser sådana rörliga och pigga djur. Tack för ditt beröm av mina bilder.

Kommentera

