Skanör 29 september 2013

12 thoughts on “Skanör 29 september 2013

    1. Hägern är beskuren. Jag tycker inte om att visa prickar som ska föreställa fåglar. 🙂 Nyponrosor och nypon är svåra att gå förbi utan att plåta.

  1. Fina bilder 🙂 Jag har också fotat en del där och det är verkligen en tacksam miljö att ta bilder i. Bron, badhytter, fåglar , växter, ja en kompott av allt. Är det en häger du lyckats fånga? Häftigt!! Svanar och måsar har jag lyckats fånga men inte en häger. Lyckans du 🙂

    1. 🙂 Tack! Javisst är det en bra fotomiljö. Det är flera av mina bloggvänner som fotograferar på samma ställen som jag. Rätt vad det är stöter jag väl ihop med någon…..

      1. Förstår vad du menar med brobilden. Jag brukar resonera som så att, hellre ta för många bilder, än att ångra sig när man kommer hem. Är det sedan ett ställe som man kanske aldrig mer kommer att besöka, ja då är det bara att hålla ner avtryckaren. 🙂

Kommentera

