Kph Zoo

14 thoughts on “Kph Zoo

    1. Otroligt är starkt, får jobba med att ta till mig såå fint beröm, tack. Den där bilden såg jag och var ”tvungen” att ta den. Ibland står ”fotografen” på rätt ställe.

  1. Otroligt fina kort , jag är ju så otroligt förtjust i djur . Vidare är jag mycket imponerad av Flodhästens fantastiska tandstatus !! Vilket garnityr ! // Maria 🙂

    1. Haha, ja så där skulle man inte vilja ha tänderna placerade. 😀 Vår förtjusning (jag tycker också väldigt mycket om djur) i djuren ger naturligtvis en positiv känsla för bilderna.

  2. Vilka fina foton. Blev helt förälskad i giraffungen med sin raka hals. Och att du lyckats fånga flodhästen precis när den gapar. Vänner mamma apa o bebis är så fint foto med fin inramning. Leoparden med suddig bakgrund, fin! Ja, alla är en fröjd att titta på 🙂

    1. Berömmande ord till en som bara suger in.. 🙂 Djuren står väldigt sällan precis där man vill och inte fotografen (jag alltså) heller så det blir en del beskärningar för att snygga till bilderna lite granna.

Kommentera

