Telefonbild

 

Mobilfoto
Mobilfoto instagram

Ny kategori: mobilfoto. Fotar nu med en ny mobil, nu har jag lämnat stenåldern och fått köpa en smartfåne. En ny teknisk värld att sätta sig in i. Jag blir mer och mer lik alla andra…  🙂  Med bl a instagram-appen kan det bli häpnadsväckande resultat. Just den här är inte så uppseendeväckande men jag ville visa den ändå. Bilden är alltså tagen med en mobiltelefon. Den undre bilden är justerad i instagram. Den digitala systemkameran är ändå bäst, men det är väldigt roligt med nya tekniska grejer.

4 thoughts on “Telefonbild

  1. Hej ! Häftiga bilder ! Visserligen har jag en smart phone men jag är nog snart den enda som inte är med i FB och Instagram har jag knappt hört talas om …. Förräns på nyårsafton då vi på jobbet skulle äta …. Och en av arbetskollegorna tog upp sin mobil och tog ett kort på maten som hon skulle ”instagramma” ….
    // M

    1. Det bästa med instagram och de där apparna är att man (för det mesta det finns en del undantag har jag sett) inte behöver kunna så mycket för att göra snygga bilder. Facebook måste man väl inte vara med i eller.?! De finns de som är med som inte använder det…

  2. Kul med en ny telefon. håller med om att det är en ny värld som öppnar sig och verkar redan som du börjat upptäcka den och alla appar som finns. Det finns en hel del fotoappar även om jag inte själv har så många. Vad är det för slags telefon? Systemkameran är förståss bättre på allt förutom tillgängligheten. Jag har i alla fall nästan alltid min mobil med mig.

    1. Jag har en Samsung Galaxy Mini. Jag har den och nästan alltid med mig. Det är nästan som att ha dator och kamera med samtidigt. Man kan dela foton i en del fotoappar också. det finns många snygga foton och nya människor att prata foto med om man vill.

Kommentera

