I lampans sken

Kanin på cykelbanan innan solen hade gått upp

Jag lägger in bilder i den här nya kategorin som jag tycker är rätt så dåliga men som jag ändå tycker om av någon anledning. Det kan vara att jag minns stunden, eller att jag suttit i ps elements ett stund och inte vill ge upp bilden eller någon annan anledning. Jag tycker alltså att den här bilden är rätt så dålig!! Jag tänkte att det skulle kunde vara bra att se och diskutera dåliga bilder också –  att det kanske kan ge något för den egna fotoutvecklingen.

6 thoughts on “I lampans sken

  1. Tyvärr är jag urkass i just ämnet teknik… Det borde man nog inte vara om man som jag gillar att fota … Men så ser den bistra verkligheten ut för mig … är jag rädd 😉

    1. Det viktigaste med fotograferingen är väl ändå trots allt att fånga det som är vackert och sedan njuta av de fina bilderna – och i bästa fall kan någon annan också njuta….

  2. Det finns inget som går upp mot en systemkamera. Alla andra sätt att filma är också roliga och ger rätt mycket som t ex som jag nu med min nya mobil samsung galay mini. Tänk vad tekniken är otrolig idag. Din nya kamera har häftiga grejer som panorama, gps, hdr mm mm. För den som intresserad av teknik är det roligt att leva just nu….

  3. Hej , jag gillar faktiskt den här bilden. Att fota djur i rörelse, och i mörker .. Det är inte lätt.
    Undrars hur många djurfoton jag kasserat genom åren, tagna i taskigt ljus.
    Just nu håller jag på att öva mig med min nya kamera…. Tog mörkerbilder igår men de blev allt annat än bra,
    jag får nog fortsätta att öva ett tag till.

Kommentera

