Morgon

Inre ringvägen.

Snyggt med upplysta pelare efter vägen. Finns i olika färger, att det blev just den här blå på bild var att den var lättåtkomlig. Taget med mitt långa tele 170 – 500 mm zoom. Det här var nog närmare 500 tror jag.

One thought on “Morgon

  1. Jag har lite (kanske inte så lite egentligen) med att få mina sidor att se ut som jag vill. Mikael, du har kommenterat den här bilden men jag ser det du skrivit först när jag klickat på bilden och fått fram en ny sida. Jag tycker det är bra att alla kommentarer ligger synliga i första läget. Jag har ingen lösning för det här …. kanske någon annan som har??
    …kanske vi ser olika saker i våra datorer….??
    tekniken och jag är inte alltid vänner…

Kommentera

