Höstbjörk

Höstbjörk

Pildammsparken 8 november 2012. Jag upplever det lite knepigt att få fram de rätta färgerna, det rätta ljuset, exponering och skärpa för att förmedla den känsla jag vill med bilden. Jag har minskat på klarheten i raw-hanteraren i ps elements för att få mer lys/sken och drömskt ljus i de gula löven.

One thought on “Höstbjörk

  1. Jag tycker det blev en bra bild. Den gör sig ännu bättre på min dator när jag förstorar den. Då sticker grenarna fram ännu mer. Det är bra med raw format, det ger en chans att i lugn och ro rätta till eller ställa in kameran i efterhand. i alla fall för min del.

Kommentera

